Információk!

A fejlécet nagyon-nagyon köszönöm a: Desires blogdesing http://desiresbdandc.blogspot.hu/

2015. augusztus 27., csütörtök

Prológus

-Sarah! Siess mert elkésünk! - hallatszottak fel az emeletre Rydel szavai. A szüleim halála után kerültem a Lynch családhoz, az unokatestvéreimhez. Anya testvére Stormie, Rydel, Riker, Rocky, Ross, Ryland az első unokatesóim. Valamint apa részéről Harry Styles. Igen az a Harry, a(z) One Direction tagja. Nagyon jó családba születtem. A szüleim elvesztése után Stormie és Mark szinte lányukként tekintettek rám, a többiek: Ross, Rydel, Riker, Rocky, Ryland pedig a testvérükként. Ha valami problémám volt azt Delly-vel akármikor, még az éjszaka közepén megtudtam beszélni.
-Megyek már Delly! -szóltam vissza ugyanolyan hangnemben mint ő. Hallottam lépteit felfelé jövet a lépcsőn, mérges, ez tetszik. Nem szeretem ha mérges de egy ilyen dolog előtt ez jogos.
- Sarah Elisabeth Anne Lynch! Most azonnal lerakod a azt a laptopot, mert ha nem kihajítom az ablakon! -mondta nyugodt hangnemben
- Rydel Mary Lynch! Tudod hogy nem szeretem ha a teljes nevemen szólítanak, és különben is mi olyan sietős azon a hülye vásárláson?
- Na most lett elegem, most azonnal velem jössz! -mondta és megragadta a karomat majd egyenesen ki a szobából, le a lépcsőn, át az utca másik felén található parkhoz, ahol a találkozót beszéltük meg Lucy-val és Meryem-mel.
- Éppen időben. -kezdte Lucy- már azt hittem, hogy elfelejtettétek. Mehetünk? -azzal elindultunk a nem messze lévő plázához. Rengeteget vásároltunk, éppen amikor jöttünk ki az utolsó boltból véletlen nekem jött egy nagyjából velem egyidős srác. Először nem ismertem meg, de utána elállt a lélegzetem.
- Nagyon sajnálom! Ugye nem esett semmi bajod? -kérdezte aggodalmaskodva.
- Nem dehogyis! -mondtam bíztatásképpen
- Jaj ne haragudj még be sem mutatkoztam a nevem Niall. A tied?
- Sarah.
- Milyen szép név. Nos Sarah lenne kedved meginni velem egy kávét?
- Hát nem is tudom -itt éppen a Rydel-ékre akartam nézni, akik csak nevettek majd integettek és elmentek vagyis mentek volna, de Lucy visszajött hozzám és kikapta a kezemből a szatyrokat, azzal ott hagyva engem. Remek! -Talán.
- Nagyszerű! Hölgyem erre jöjjön! -mondta udvariasan
- Köszönöm! -rengeteget beszéltünk, elég jól megismertük egymást. Hazakísért, majd számot cseréltünk.

- Látom megjött Júlia! Milyen volt? -kérdezte Rydel helyett Ryland. Ez egy kicsit furi volt.
- Bocsi de fogadtunk és vesztett, így a nap további részében ő lesz Rydel. -szólt az igazi Delly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése